L’Ajuntament engega de nou el programa Serveis Socials més a prop

Dimecres, 4 de desembre de 2019 a les 13:00

Amb la finalitat d'identificar situacions de necessitat i poder informar sobre els recursos socials, des de la regidoria d’Acció Social s'està treballant de nou en un programa adreçat a les persones de més de 80 anys. Aquest projecte es durà a terme amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona i l'empresa Fundació Desenvolupament Comunitari.

Durant aquests propers dies, les persones incloses en aquest programa ja estan rebent una notificació a la seva llar on se'ls informa de la finalitat d'aquest programa, per posteriorment rebre la trucada de l'empresa Fundació Desenvolupament Comunitari per tal de concretar el dia i l'hora en què un professional identificat de l'empresa es desplaça al domicili i efectua una entrevista.

La finalitat de les entrevistes és detectar situacions de risc o vulnerabilitat, informar de l'oferta de prestacions, serveis i entitats socials de Llinars del Vallès, i afavorir la planificació de les noves polítiques socials, coneixent la realitat de les persones grans.

Des de Serveis Socials agraïm l'acollida i col·laboració que es farà a aquests treballadors per part de totes les persones majors de 80 anys entrevistades i les seves famílies.

Per a més informació adreceu-vos a:
Serveis Socials Municipals
Avinguda Mas Bagà, 24 (Can Mas Bagà)
Telèfon 93 841 38 42
Adreça electrònica: canmasbaga@llinarsdelvalles.cat