L'Esportiu celebra el 10è aniversari

Dilluns, 23 de setembre de 2019 a les 10:30

L'Esportiu, conjuntament amb l'Ajuntament, han preparat un programa d'activitats per celebrar el 10è aniversari del complex esportiu, el proper 5 d'octubre.

Màster de Zumba a càrrec de Jessica Expósito
A les 19:45h a la carpa de la plaça dels Països Catalans hi ha organitzada una masterclass de Zumba a càrrec de la reconeguda instructora Jessica Expósito. L’espai comptarà amb una zona de guarda-roba gratuït i vestuaris per aquells participants que necessitin utilitzar la instal·lació. Els participants a la màster tindran un obsequi de la samarreta dels 10 anys de L’Esportiu al passar prèviament a l’inici de l’activitat per la carpa de L’Esportiu.

Sopar de luxe a càrrec de El Racó de L’Esportiu
El Restaurant El Racó de L’Esportiu prepararà un sopar d’aniversari per a tots aquells participants que vulguin seguir gaudint de la jornada festiva. Es muntarà la zona de sopar al Pavelló 1 d’octubre. Més informació i compra de tiquets aquí.

Els Catarres en concert
com a tancament de la festa d’aniversari, Els Catarres oferiran un concert a les 23h a la Plaça dels Països Catalans, Les entrades es poden adquirir aquí.

10 anys compartint l’esport
L’Esportiu de Llinars és un centre esportiu municipal de 7.200 m2 que destaca pel disseny arquitesctònic que aprofita al màxim la llum natural i que és un referent en l'ús de tecnologies de sostenibilitat i eficiència energètica.
L'Esportiu està gestionat per Llinasport SL, empresa formada per la Fundació Claror i l’Escola Ginebró. En tant que el centre forma part del Grup Claror, el 2018 va obtenir el segell EFQM 500+, el màxim reconeixement europeu a l’excel·lència en la gestió. El club compta a dia d’avui amb prop de 50 treballadors i més de 3.200 abonats, el que el posiciona com un referent en instal·lacions esportives a la comarca del Vallès.

Darrera actualització: 08.10.2019 | 15:39