Recollida selectiva durant les Festes de Nadal 2023

Dilluns, 18 de desembre de 2023 a les 00:00

Durant les Festes de Nadal hi haurà alguns canvis en la recollida selectiva del Porta a Porta. Per aquest motiu, us facilitem el calendari de recollida amb els canvis establerts, el qual també rebreu a casa.

Han passat dos anys del Porta a Porta i durant aquest temps hem aconseguit reduir la fracció RESTA/REBUIG d’un 75% a un 14%, deixant de portar-ne 270 tones al mes a l’abocador. Per altra banda, la recollida selectiva ha augmentat d’un 25% a un 85%.

Gràcies a aquests resultats, Llinars del Vallès continua sent en un dels municipis capdavanters en els percentatges de recollida selectiva de Catalunya.

En relació al compostatge, una de les activitats celebrades al juny d’aquest 2023, en motiu de la Setmana de la Natura, va ser la campanya “L’orgànica per compostar”, on a través d’exposicions, inflables, música i la presentació de vehicles municipals, s’informava a la ciutadania sobre la correcte separació de la fracció orgànica i quina és la seva gestió.

Durant la campanya es van repartir gratuïtament:

1.000 cubells airejats
1.200 rotllos de bosses compostables
Tríptics informatius
2,1 tones de compost

Des de l’Ajuntament, volem seguir agraint els bons resultats de recollida selectiva del municipi i encoratjar a la ciutadania a seguir fent de Llinars del Vallès un municipi més sostenible pel medi ambient.

Si no disposeu de bosses compostables o cubells airejats els podeu recollir gratuïtament a les instal·lacions de GBI Paprec: Av. Mogent 118 (Nau2); fins a exhaurir existències.

Darrera actualització: 18.12.2023 | 13:28