Llinars del Vallès posa en marxa un cicle de conferències al Castell Nou

Divendres, 26 d'abril de 2024 a les 00:00

Llinars del Vallès durà a terme un cicle de jornades per tractar temes d’interès amb la intervenció de diversos experts i expertes. Les trobades es faran al Castell Nou i estaran dirigides, depenent de la jornada, a diferents col·lectius: ciutadania, empreses, representants municipals...

La primera de les jornades tindrà lloc el pròxim 9 de maig a la Sala Noble i girarà al voltant de com gestionar l’aigua en temps de sequera. En aquest cas, estarà dirigida a empresaris, empresàries, alcaldes i alcaldesses per donar a conèixer la situació actual de crisi d’un dels recursos més importants del nostre planeta.

A la jornada hi intervindran experts i expertes que informaran dels mètodes, recursos, solucions i exemples a seguir en períodes de sequera. Adjuntem el programa.

Les persones interessades en assistir a aquesta jornada s’hauran d’inscriure a través del correu c.molina@llinarsdelvalles.cat.

El cicle tractarà altres temes, com per exemple la intel·ligència artificial o la campanya de prevenció d’incendis forestals. Més endavant es donaran més detalls de cadascuna de les jornades.

Darrera actualització: 26.04.2024 | 13:09