Llinars del Vallès i Cardedeu es troben per tractar temes d’interès pels dos municipis

Dimecres, 17 de gener de 2024 a les 00:00

El dimarts 9 de gener va tenir lloc al Castell Nou una trobada entre els equips de govern de Llinars del Vallès i Cardedeu per tractar temes d’interès mutu de cara a aquest mandat.

La reunió va estar encapçalada pels alcaldes, Martí Pujol i Josep Quesada, i va comptar també amb la presència dels dos primers tinents d’alcalde, Joan Ramon i Xavier Orozco, i el també tinent d’alcalde llinassenc Pere Grivé.

La sessió va servir per analitzar les perspectives que tenen els dos municipis de cara al mandat després de la renovació dels governs a partir de les eleccions del 28 de maig. En aquest sentit, es van posar sobre la taula els interessos en comú dels dos municipis, com per exemple la mobilitat, l’emprenedoria i promoció econòmica i l’aprovació del Pla Morató.

Un cop finalitzada la reunió, els dos equips de govern van establir mantenir la periodicitat de les trobades per seguir tractant els interessos de la ciutadania.

Darrera actualització: 17.01.2024 | 09:52