JORNADA SOLIDÀRIA DEL C.E LLINARS

Dissabte, 22 de desembre de 2012 a les 13:11

Campanya de captació d'aliments pel Banc d'aliments Càritas Santa Maria del Prat.

Dia: Dissabte, 29 de desembre de 2012.

Horari: 10 h a 19 h.

Lloc - Camp municipal d'esports, Joan Misser i Coll.

El C.E LLINARS organitza unes jornades solidàries per tal de recaptar aliments pel banc d'aliments de Càritas Santa Maria del Prat. Aquestes jornades es realitzaran el proper dissabte 29 de desembre al camp municipal d'esports.

Llistat d'aliments que es recolliran: oli, sal, sucre, arròs, pastes, conserves, galetes, confitura, llet, mermelada, fruits secs...

Normativa per al torneig: cada equip del C.E LLINARS podrà formar el seu equip que estarà format pels pares/mares/entrenadors/delegat.

Agenda del dia:
10 h - Inici del torneig de pares/mares.

12:30 h - Partit femení C.E LLINARS - A CONCRETAR.

16 h - Partidets des de l'escola fins alevins.

17:30 h - Partit infantil - A / infantil - B.

18:15 h - Partit cadet / juvenil.

19 h - Entrega petit obsequi i xocolatada per a tothom.

Tant els jugadors com els pares i mares hauran d'aportar un aliment per poder participar en aquest acte. Amb aquesta aportació tindreu dret a una papereta pel sorteig d'una panera que es realitzarà a la tarda.

Es prega confirmació d'assistència dels jugadors als entrenadors.

EL C.E LLINARS US DESITJA UNES BONES FESTES!!!

Darrera actualització: 29.01.2014 | 13:30