Sopar de Botiguers i Botigueres 2019

Dilluns, 30 de setembre de 2019 a les 13:00

Dissabte passat, 28 de setembre, va tenir lloc el 'Sopar de Botiguers i Botigueres' que cada any organitza la UBIC.

La UBIC actualment compta amb 70 establiments associats. La seva presidenta, Carmen Alonso, va posar de manifest la bona entesa que hi ha entre l’Ajuntament i l’entitat per portar a terme els actes de dinamització. I també va engrescar als associats i les associades a participar més activament en tot allò que organitza.

Per la seva banda, en Martí Pujol, alcalde del poble va dir que a Llinars hi ha gairebé 10.000 habitants, dada que despertarà interès en altres sectors comercials. Això pot suposar que petits establiments vulguin iniciar la seva activitat comercial al municipi, per aquest motiu és necessari treballar molt i fer pinya perquè tots es puguin beneficiar del que comporta.

Durant el sopar es van repartir els premis del concurs d’aparadors de Festa Major, els establiments guanyadors van ser ‘Com Antany’ que va obtenir el primer premi; el segon va ser per a ‘Plantes i regals Matilde’. I el premi popular se’l va endur ‘Sabaidï’.

Darrera actualització: 30.09.2019 | 14:01