Assessor de projectes

El lloc de treball d'ASSESSOR DE PROJECTES té atribuïdes les funcions següents:

• Assessorar a l'equip de Govern i al personal municipal sobre el seguiment de redacció de projectes i execució d'obres.
  • Encarregar-se de les tasques de comunicació en l'àmbit de les obres entre el divers personal de l'Ajuntament i també, pel que fa a persones físiques i jurídiques externes.
  • És responsable de la coordinació dels projectes municipals d'obra pública, així com de l'assessorament a l'equip de Govern.
  • És el responsable de dur a terme el seguiment de l'execució dels contractes d'obres o les tasques que se'n desprenguin d'aquests.
  • Assistir i participar en tots aquells actes públics, esdeveniments, comissions, reunions o grups de treball en les quals sigui requerit per part de l'equip de Govern en relació amb la seva àrea de treball.
  • Revisar contingut de les clàusules administratives i tècniques (honoraris, proporcionalitat dels requisits de solvència, ajust dels criteris de valoració, coherència del plec tècnic, etc.)
  • Participar en la definició d'actuacions executives o programes que materialitzin les directius i els objectius polítics.

La dedicació ordinària implicarà el compliment de la jornada laboral de 28 hores setmanals, i la incompatibilitat per a la percepció d'hores extraordinàries, havent d'estar a disposició de la Corporació en qualsevol moment en què sigui requerit.  Així mateix, el desenvolupament del lloc de treball estarà sotmès a la normativa d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques.

La retribució anual es fixa, per a tots els conceptes en 40.000,00 euros bruts anuals distribuïts en catorze paques, dotze corresponents a les mensualitats de l'any i les dues restants corresponents a les mensualitats de juny i desembre.  Aquest import s'incrementarà cada exercici en el mateix percentatge que estableixi la Llei de pressupostos generals de l'Estat per a les retribucions del personal del sector públic.

(Aprovat en el Ple ordinari del dia 25 de setembre de 2023)

• Mitjançant decret d'alcaldia de data 26 de setembre de 2023 es va nomenar al Sr. Manuel González Solanes per ocupar el lloc de treball d'Assessor de Projectes.

Darrera actualització: 05.02.2024 | 18:07