Projecte Escolta Jove

Divendres, 5 de maig de 2023 a les 12:00

La Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Llinars posa en marxa el projecte “Escolta Jove”, finançat per la Diputació de Barcelona, amb la finalitat de prevenir, preservar i sostenir el benestar emocional de joves a través d’un procés d’acompanyament psicoeducatiu i d’orientació emocional, vital i professional.

El projecte “Escolta Jove”, dirigit a joves de Llinars entre els 12 i els 30 anys, és un servei totalment gratuït que permetrà identificar i reforçar les capacitats pròpies de la persona jove en un espai segur on es pugui sentir compresa, escoltada i acompanyada.

Un grup de professionals portaran a terme el projecte mitjançant diferents eixos de treball a l’Espai Jove La Masoveria i altres espais.

Per apuntar-vos heu d'omplir aquest formulari d'incripció.

Per rebre més informació sobre aquest servei, caldrà adreçar-se a l’Espai Jove La Masoveria.

Av. Mas Bagà, 26 - 08450 Llinars del Vallès – Barcelona

Telèfon: 699 882 806

Adreça electrònica: lamasoveria@llinarsdelvalles.cat

Lloc web: jovellinars.wix.com/lamasoveria
Horari: de dimarts a divendres de 16.30 a 20.30 h

També estigueu atents/es a les xarxes socials per tal de rebre més informació.
Instagram: @lamasoveria i @ajuntament_llinars_del_valles

Darrera actualització: 11.10.2023 | 14:04